رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به مساعدت‌های قابل توجه صورت گرفته در راستای آزادی زندانیان گفت: پارسال ۷۵۷ نفر با این همکاری‌ها و همچنین پرداخت‌های ستاد دیه از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به آزادی ۷۵۷  نفر از زندان در استان، گفت: با همراهی مردم فهیم و نوع دوست استان، کمک‌های بسیار ارزشمندی در جشن‌های گلریزان به زندانیان جرایم غیرعمد ومالی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: اکنون جامعه نسبت به موضوع آزادسازی زندانیان غیرعمد حساس شده و خیّران نیکوکار پای کار آمده اند و دستگاه قضایی را در حل مشکلات زندانیان نیازمند کمک می‌کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی به حماسه مردم فهیم و بصیر کشور در روز قدس اشاره کرد و ادامه داد: حضور آگاهانه و بابصیرت مردم کشور و استان درروز قدس که با ابتکار امام (ره) جهان شمول شده، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

عتباتی اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصلی و قانونی پایبند نیست و به ارتکاب هر نوع جنایت در غزه دست می‌زند و متاسفانه حامیان حقوق بشر هیچ واکنشی به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی ندارند و کشور‌های اسلامی منطقه هم حرکتی در این خصوص ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.