توزیع بسته‌های معشیتی در قالب طرح مومنانه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از توزیع بسته‌های معشیتی در قالب طرح مومنانه توسط یگان ویژه کرمانشاه میان افراد نیازمند خبر داد.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، گفت : بسته‌های معیشتی با همت کارکنان یگان ویژه انتظامی استان تهیه و در میان خانواده‌های نیازمند و ایتام توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود یک‌سال است که مرکزی تحت عنوان مرکز نیکوکاری در یگان ویژه انتظامی استان تشکیل و کارکنان این یگان از محل درآمد و حقوق خود کمک‌هایی را به این مرکز انجام می‌دهند و در نهایت بسته‌های معیشتی تهیه و در اختیار افراد بی‌بضاعت و محروم قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تهیه بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی، ارزش مجموع آنها را بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بالغ بر ۲۰۰ خانواده ایتام تحت حمایت دائمی یگان ویژه انتظامی استان قرار دارند، گفت: این خانوار‌ها در ایام مختلف سال از حمایت‌های لازم برخوردار می‌شوند و قطعا تا پایان سال‌جاری تعداد آنها افزایش نیز خواهد یافت.

حاجیان تصریح کرد: در این مرحله از اجرای طرح مومنانه مواد غذایی مانند برنج، گوشت، روغن، رب گوجه‌فرنگی، حبوباب و ... میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی از اهتمام پلیس کرمانشاه برای کمک به خانوار‌های نیازمند خبر داد و گفت: کمک به ارتقاء معیشتی آنها و تهیه نیاز‌های اولیه زندگی برای آنها به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.