همدانی‌ها برای بازیافت زباله نرم‌افزار بهروب نصب کنند

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: شهروندان همدانی به منظور حفظ محیط زیست و نیز سهولت در بازیافت زباله نسبت به نصب نرم‌افزار بهروب اقدام کنند.

مرتضی رضایی گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان در اقدامی جدید سامانه خرید پسماند قابل بازیافت از درب منزل یا محل کار را به منظور رفاه حال شهروندان همدانی و کمک به حفظ منابع طبیعی و محیط زیست راه‌اندازی کرده است.

او افزود: شهروندان همدانی می‌توانند با دانلود و نصب نرم‌افزار بهروب، نسبت به تفکیک زباله‌های خشک از‌تر و تحویل زباله‌های خشک قابل بازیافت خود شامل انواع پسماند‌های کاغذی، پلاستیکی، فلزی و الکترونیکی به مأموران جمع آوری بهروب در هر مکان اعم از منزل یا محل کار، اقدام کنند.

رضایی با اشاره به اینکه این طرح به زودی در همدان اجرا می‌شود، تصریح کرد: مردم می‌توانند علاوه بر دریافت وجه نقد از طریق کارت اعتباری خود از سایر مزایای این نرم‌افزار به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

او افزود: شهروندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز و با انتخاب بازه زمانی دلخواه و وارد کردن اطلاعات لازم از امکانات اپلیکیشن بهروب بهره‌مند شوند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان افزود: شهروندان می‌توانند با ورود به لینک wm. hamedan.ir این اپلیکیشن را نصب و به زودی از مزایای آن بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار