پیام ویدئویی جدید حماس: در خیابان‌های غزه سوزانده خواهید شد

شاخه نظامی جنبش حماس کتائب شهید عزالدین القسام، امروز یکشنبه با انتشار صحنه‌هایی از هدف قرار گرفته شدن نظامیان اسرائیلی در هنگام نفوذ به غزه، پیام آتشین جدیدی به اشغالگران صهیونیست داد.

«شاید بتوانید وارد خیابان‌های غزه شوید، اما هر بار با عزم و اراده رزمندگان سرسخت ما در کوچه پس کوچه‌های غزه خواهید سوخت». این بخشی از پیام ویدئویی شاخه نظامی جنبش حماس است که به دو زبان عربی و عبری و همزمان با عقب‌نشینی نیرو‌های اسرائیلی از خان‌یونس در جنوب نوار غزه، منتشر شد.

کتائب شهید عزالدین القسام در این ویدئو صحنه‌هایی از درگیری‌های قبلی رزمندگان خود با نیرو‌های اسرائیلی در حال نفوذ به نوار غزه و هدف قرار دادن خودرو‌های ارتش اسرائیل منتشر کرد.

این ویدئو در حالی منتشر می‌شود که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که لشکر ۹۸ ارتش اشغالگر با سه تیپ خود پس از پایان عملیات و چهار ماه درگیری، شب گذشته از خانیونس عقب‌نشینی کرد و تنها یک تیپ «ناحال» در غزه باقی مانده که وظیفه تامین امنیت کریدور (که توسط ارتش اسرائیل برای قطع شمال از جنوب ایجاد شده است) را بر عهده دارد تا از بازگشت فلسطینی‌ها به شمال نوار غزه جلوگیری کند.

رسانه‌های صهیونیستی امروز همچنین از شلیک دست‌کم ۵ موشک از خان‌یونس به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه و رهگیری آنها توسط سامانه گنبد آهنین خبر دادند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
پس کوشین همش با فیلمو کلیپ
مثل مرد بجنگید قایم نشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اگه قراره تو ببینی که اینقد اسرائیلیارو توی خیابانهای غزه سک کش نمیکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
زنده باد حماس و لعنت خدا بر اشغالگران کودک کش
آخرین اخبار