رییس پلیس راهور پایتخت:

بازنگری در محدوده طرح ترافیک تهران ضروری است

رییس پلیس راهور پایتخت گفت: معتقدیم باید در محدوده‌های ترافیکی شهر تهران بازنگری شود.

سرهنگ ابوالفضل موسوی پور، رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از طرح ترافیک جدید و جزییات آن هیچ خبری ندارم.

او افزود: قطعا وضعیت موجود وضعیت مورد انتظار و ایده‌آل پلیس هم نیست و حتما باید بازنگری در محدوده طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا انجام شود. به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.

موسوی پور بیان کرد: محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

او گفت: ساعت آغاز طرح هر روز هفته به غیر از پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۶:۳۰ صبح است و تا ساعت ۱۸ عصر هم ادامه دارد.

 

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۳۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
اصلا ناراحتی نداره .. تا جاده ساوه بشه طرح ترافیک ؟؟؟!!!!!! پول از توش در بیاد اصلا اتوبان کرج و پردیس و رودهن هم طرح بشه مهم نیست .. مهم کیفیت کار نیست فقط پولی که از راننده ها دریافت میشه الویت داره .. یه بنده خدای قسم و قرآن میخورد با پول طرح ترافیک و آلودگی ماهی سی صد تا اتوبوس به ناوگان حمل و نقل اضافه میشه و قول داد اصلا ازاین پول جای دیگه استفاده نشه .. الان کجا تشریف دارن !!!!!!!
آخرین اخبار