مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: ۷۹ هزار جلد سند به منازل روستایی واگذار و ۷۲ درصد واحد‌ها مقاوم‌سازی شده است.

فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) گفت: بیشتر اقدامات عمرانی بنیاد مسکن در روستای بالای ۲۰ خانوار انجام می شود که ۶۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان قزوین داریم.

سبحانی افزود: تمامی بازنگری‌های لازم در دست اقدام بوده و در حال حاضر ۷۳ درصد طرح‌های هادی در روستا‌های استان در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در ادامه از تهیه و بازنگری صد درصدی طرح‌های هادی در روستا‌های استان قزوین خبر داد و گفت: در ۲۰۴ روستای استان آسفالت راه‌های روستایی به سرانجام رسیده است.

سبحانی بیان کرد: از محل اعتبارات بنیاد در دو بخش محروم طارم و الموت آسفالت راه‌های روستایی انجام شده است.

وی واگذاری ۷۹ هزار جلد سند به منازل روستایی را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در ادامه از مقاوم سازی ۷۲ درصد واحد‌های روستایی استان قزوین خبر داد.

سبحانی از افزایش سهمیه استان به هشت هزار واحد خبر داد و تاکید کرد: در بحث طرح ویژه به‌سازی مسکن روستایی سهم استان قزوین در سال ۱۴۰۲ تعداد هشت هزار واحد و در بخش مسکن شهری چهار هزار و ۲۰۰واحد برای بنیاد مسکن تکلیف شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  قزوین اضافه کرد: سال قبل یک میلیارد و ۶۴۰میلیون به حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین واریز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار