انتقال ۳۳هزار و ۱۲۴تن انواع فراورده‌های نفتی از محور‌های لرستان

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: بیشترین بار جابه‌جاشده با ناوگان حمل‌ونقل عمومی این استان برای انتقال ۳۳هزار و ۱۲۴تن فراورده‌های نفتی است.

رضا عبدی با اعلام جابه‌جایی ۱۴۸ هزار و ۲۶۷ تن کالا در محور‌های لرستان بیان کرد: ۳۸ شرکت حمل‌ونقل خرم‌آباد ۵۳ هزار و ۷۱۶ تن کالا را از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ جابه‌جا کرده‌است.

او با اشاره به جابه‌جایی ۲۸ هزار و ۲۱۹ تن کالا در ۲۸ شرکت حمل‌و‌نقل بروجرد، اضافه کرد: ۲۱ هزار و ۶۹۱ تن کالا در ۱۲ شرکت حمل‌ونقل دورود جابه‌جا شده‌است.

 معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان یادآور شد: ۱۸ هزار و ۱۳۱ تن کالا با ۲۷ شرکت حمل‌ونقل الیگودرز، ۱۷ هزار و ۳۶۴ تن با هفت شرکت حمل‌ونقل ازنا و ۳ هزار و ۴۱۷ کیلوگرم تن با ۱۳ شرکت حمل‌ونقل کوهدشت جابه‌جا شده‌است.

عبدی با بیان جابه‌جایی هزار و ۲۱۶ تن کالا در دلفان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳، اعلام کرد: ۳ هزار و ۳۵۸ تن کالا در پلدختر، ۷۲۶ تن در سلسله و ۶۷ تن در کالا در رومشکان جابه‌جا شده‌است.

او خاطرنشان کرد: ۳۳ هزار و ۱۲۴ تن انواع فراورده‌های نفتی، ۱۸ هزار و ۲۵۵ تن پلی‌اتلین و ۹ هزار و ۳۸۲ تن سیمان بیشترین بار جابه‌جاشده با ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ را به خود اختصاص داده‌است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.