۹۰۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی همدان برفروبی و نمک‌پاشی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی در طول ۴۸ ساعت گذشته و ریزش برف در مناطقی از استان، ۹۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان نمک‌پاشی و برفروبی شد.

مهرداد آهکی افزود: در طول شبانه و روز گذشته با توجه به بارش شدید باران همراه با کاهش دما در گردنه های اسدآباد، گرین نهاوند، سوباشی کبودرآهنگ، چشمه علی محمد ملایر، گرمک رزن و در برخی از محورهای روستایی شاهد بارش برف بودیم که در همین راستا برفروبی و نمکپاشی توسط راهداران در سطح راه‌های استان انجام شد و در هیچ یک از محورهای ارتباطی مسدودی نداشته‌ایم.

او تصریح  کرد: عوامل راهداری استان همدان پیش از آغاز هر بارندگی با آمادگی کامل در سطح جاده‌های شریانی،اصلی،فرعی و روستایی استان حضور دارند.

آهکی گفت: گروه‌های راهداری با پایش کامل راه‌ها از جمله پل ها،آبروها،کنترل سیلاب های احتمالی،رفع آبگرفتگی ها، رفع شکستگی های آب، هدایت آبهای سطحی به خارج از سطح جاده و برفروبی و نمک پاشی محورها در صورت لزوم برای جلوگیری از راهبندان در زمان کوتاه اقدام می کنند.

او با اشاره به فرارسیدن تعطیلات عید فطر و شروع موج جدید مسافرت ها گفت: هم اکنون همه جاده‌های استان همدان باز و دارای ترافیک نیمه سنگین است و لزوم رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی،پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، استراحت کافی و رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان را می‌طلبد.

برچسب ها: راهداری ، نمک پاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار