رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوییه از برگزاری جشن گلریزان وجمع آوری کمک های مردمی خبر داد.

رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوییه گفت: جشن گلریزان کاشتن بذر امید و مهربانی است و گلریزان؛ یعنی با کریمان کار‌ها دشوار نیست و مشکلات لاینحل حل شدنی است.

مسعود ناظریان در جشن بزرگ گلریزان ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان ارزوئیه، ضمن تقدیر و تشکر گفت: جشن گلریزان بمناسبت آزادی زندانیانی می باشد که بدلیل جرائم غیر عمدی در زندان به سر می‌برند و چشم انتظار کمک‌های مومنانه خیرین در پایان ماه مبارک رمضان هرسال هستند. 

وی افزود: باید این نگاه حسنه و خداپسندانه را در جامعه ترویج دهیم که خوشبختانه در فرهنگ ما ایرانیان نیز نهادینه شده است و لازم است از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم تا این فرهنگ برای تمامی افراد الگو و مانع از وقوع جرائم و آسیب‌ها شود.

 ناظریان تصریح کرد: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا دست افرادی را بگیریم که نیازمندان واقعی جامعه هستند، با این کار حسنه قطعاً دل‌هایی شاد می‌شوند و به طور حتم از سوی خداوند جبران خواهد شد و جای کار خیر پر می‌شود و خداوند مضاعف آن را جبران می‌کند.

وی اظهار کرد: مردم ما همیشه در کنار هم بوده‌اند و در صورت مشاهده گرفتاری برای یک همنوع تمام تلاششان را برای رفع گرفتاری انجام داده‌اند که نمونه بارز آن جشن گلریزان است.

رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوئیه گفت: خوشبختانه با همت خیرین وبا حضور قابل تحسین آنها در مراسم جشن گلریزان مبلغ چهارصد و هفتاد میلیون تومان جمع آوری شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار