امسال ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در استان چهارمحال و بختیاری رسیدگی شد.

رحمتی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان امسال تاکنون شش هزار مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.

وی افزود: از این تعداد هزار و ۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و چهار هزار و ۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.

رحمتی اضافه کرد: از مجموع گزارش‌های دریافتی پنج هزار مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و هزار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: بیشتر شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بود است.

رحمتی ادامه داد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴ شکایات خورد را بارگذاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار