امسال ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در استان چهارمحال و بختیاری رسیدگی شد.

رحمتی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان امسال تاکنون شش هزار مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.

وی افزود: از این تعداد هزار و ۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و چهار هزار و ۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.

رحمتی اضافه کرد: از مجموع گزارش‌های دریافتی پنج هزار مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و هزار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: بیشتر شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بود است.

رحمتی ادامه داد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴ شکایات خورد را بارگذاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.