فرماندار بردسکن گفت: دفتر نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی این شهرستان خراسان‌رضوی با گذشت نزدیک به ۳۰ سال از تاسیس این شهرستان با پیگیری‌های مستمر فرمانداری راه‌اندازی شد.

علی دهقان‌زاده گفت: یکی از مهم ترین مطالبات مردم استقرار ادارات در بردسکن بود که در ۲ سال گذشته و با پیگیری های فرمانداری نمایندگی و ادارات راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ناحیه پخش و فرآورده‌های نفتی در شهرستان استقرار یافت.

وی به تاسیس شهرستان بردسکن در سال ۱۳۷۴ اشاره و بیان کرد: در سه دهه گذشته مردم این شهرستان مجبور بودند برای انجام امور اداری در نهادهای ذکر شده به شهرهای همجوار یا مرکز استان مراجعه کنند که اکنون این مشکل برطرف شده است و خوشبختانه تمامی ادارات در بردسکن استقرار پیدا کرده‌اند.

فرماندار بردسکن از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست نسبت به تامین نیرو و تجهیزات اداری و مهمانسرای آن اداره اهتمام جدی داشته باشد.

دهقان زاده افزود: علاوه بر اجرای برنامه‌های حوزه مسکن در شهرستان، موضوع روکش آسفالت جاده بردسکن- سبزوار و تعریض و روکش آسفالت جاده بردسکن- انابد- سه راهی درونه از برنامه های اصلی طرح های راه و مسکن شهرستان است.

 "علیرضا موذن" دیروز (شنبه) در مراسمی به عنوان نخستین سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان بردسکن معرفی شد.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر «بردسکن، شهرآباد و انابد» و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار، در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.