بازداشت ۱۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از بازداشت ۱۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر در راستای طرح آرامش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: طرح آرامش در جهت برخورد با سارقان برخورده فروشان مواد مخدر در منطقه ذوالفقاری این شهرستان اجرایی شد.

وی افزود ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ ذوالفقاری با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند، موفق شدند؛ چهار سارق منزل، ۲ سارق سیم برق و چهار خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاه‌ها دستگیر کردند.

ایشان تصریح کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری غیر مجاز، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۸ قبضه سلاح سرد چندین بسته مواد مخدر، ابزارآلات برقی شامل سه عدد دلیل برقی و یک عدد قیچی مخصوص برش سیم برق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از پلمپ یکباب کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز در منطقه ذوالفقاری خبر داد و در خاتمه گفت علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۱۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
اگر قانون و نظارت بر عملکرد پلیس 110 و پاسگاه ها باشد بعضی از کارکنان پاسگاهها با فروشندگان مواد مخدر همکاری و همیاری نمیکنند و رشوه نگرفته و جرم و جنایت کم خواهد شد مگر میشود که در مشهد منطقه ما که به حرم مطهر هم نزدیک است بعد از گذشت پنجاه سال چند بار رییس نیروی انتظامی کشور عوض شده اگر تمام روسای نیروی انتظامی قبلی و فعلی هم پسر خاله این قاچاقچیان مواد مخدر بودند در طول 50 سال حداقل 3 بار بازداشت و یا اعدام میشدند مگر چه کسی پارتی این قاچاقچیان مواد مخدر است که با انها برخورد نمیشود