سرمربي حفاري گفت: امروزه به صورت اپيدميك همه باشگاهها براي پيروزي به حاشيه سازي دست مي زنند.

سيدمهدي ابطحي، سرمربي تيم فوتسال حفاري اهواز در خصوص انتشار خبر تهديد به مرگ سرمربي ارژن توسط يكي از بازيكنان حفاري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همه چيز به ديدار اردو رفت بازي حفاري و ارژن فارس بر مي گردد . در آن بازي در اهواز بازي ما با ارژن فارس بدون تماشاچي برگزار شد دراين بازي نعمت الهي سرمربي ارژن فارس كه سه امتياز از دست داده بود با اعتراض به داوري بازي با ناظر بازي صحبت كرد.

وي پس از صحبت هاي خود و اعتراض به داروي زماني كه از جلوي نيمكت حفاري رد مي شد بازيكنان ما را تهديد كرده و عنوان كرد كه همه چيز را در شيراز جبران مي كند. وي همچنين گفت در اين بازي داور عامل اصلي پيروزي شده بود.

وي با اشاره به اين مطلب تصريح كرد: زماني كه نعمت الهي اين حرف را زد يكي از بازيكنان حرفي به او زد كه باعث ناراحتي نعمت الهي شد. البته من شنيدم بازيكنم چه گفت و او به هيچ وجه توهين نكرد.

وي ادامه داد: در بازي برگشت زماني كه هفته گذشته خود را براي مصاف با ارژن آماده مي كرديم يكي از دوستانم از شيراز با من تماس گرفت و به من گفت كه شيرازي ها تصميم گرفتند در اين بازي شرايط بسيار سختي را براي تيم شما در نظر گرفته اند.

وي ما بدون توجه به اين برنامه ها راهي شيراز شديم در سالن شيراز 15 نفر از افرادي كه به نظر مي آمد با هدف و قصد فحاشي و توهين به تيم ما را شروع كرده و تا انتهاي بازي ادامه دانند همانطور كه پيش بيني مي كرديم شرايط بسيار سختي را براي ما فراهم كردند.سرمربي حفاري تصريح كرد: تعدادي از تماشاچيان شيراز دائما به سمت ما بطري پرتاب كرده و فحاشي مي كردند تا اينكه شيراز توانست با اين شرايط در شانيرهاي پايان بازي به پيروزي برسد.

وي گفت:‌ با وجود پيروزي ارژن باز هم آن چند نفر ما را رها نكرده و در سالن مانده بودند. با توجه به اينكه سالن شهيد ابوالفتحي شيراز يك خروجي دارد ما مجبور شديم در سالن بمانيم بعدازاينكه درسالن حبس شديم نعمت الهي به زمين آمده و به تماشاگران اشاره مي كرد كه ديگر فحاشي نكنند و از سالن خارج شوند.

ولي ناگهان نعمت الهي به طرف من آمده و اعلام كرد كه بازيكن شماره 18 او را تهديد به مرگ كرده است.

وي ادامه داد:‌اين مسئله به هيچ وجه صحت ندارد فرهاد توكلي يكي از سر به زير زمين بازيكنان تيم من بوده و دو فرزند دارد. امكان ندارد توكلي چنين حرفي را به زبان آورده باشد.

ابطحي گفت: من حتي نديدم توكلي به نعمت الهي نزديك شود و درست نيست اين گونه جوسازي شود نعمت الهي مدعي شده توكلي او را تهديد به مرگ با چاقو كرده در حالي توكلي به من گفت كه در رختكن در ميان بازيكنان خودمان عنوان كرده در بازي بعد با ارژن اين شرايط را تلافي خواهد كرد و با توجه به اينكه رختكن دو تيم در كنار هم است وي اين صحبت شنيده و بزرگنمايي كرده است.

ابطحي ادامه داد:‌ به نظر من مطرح كردن اين صحبت به اين دليل است كه وي جنجال شيراز را پوشش بدهد.

وي ادامه داد:‌در حال حاضر جنجال ها در درجه اول از كانال باشگاهها شروع مي شود. باشگاههاي مختلف در تلاش هستند كه براي گرفتن سه امتياز به هر كاري دست بزنند.

ابطحي گفت: امروزه ديگر استفاده از جنجال و حاشيه ابزار اول قدمت باشگاهها شده و بايد براي اين مشكل كه به صورت يك اپيذمي در ورزش كشورمان در حال رشد و گسترش است چاره اي انديشيده شد.

سرمربي حفاري خوزستان با اشاره به اين مطلب ادامه داد: در اينجا بايد وزارت ورزش و جوانان است به كار شود بايد جريمه هاي سنگيني در نظر گرفته شود تا از اين پس هيچ باشگاهي به خود اجازه ندهد با مطرح كردن اين صحبت ها حاشيه هاي خود را پوشش بدهد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار