جشن خانوادگی هفته وحدت با اجرای گروه‌های سرود و مولودی خوانی مداحان اهل بیت (ع) ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

در ایام میلاد باسعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) مراسم جشن بزرگ و خانوادگی هفته وحدت با حضور قاری گرانقدر حامـــد شــاکـــرنـــژاد؛ مولودی خوانی آقایان عبدالرضا هـــــلالــــی و سـیـدمـحمدرضا نـوشه‌ور؛ اجرای سرود توسط آقایان محــمــد اصـــفــهــانی، عـلــی‌اکــبـر قــلـیــچ و پیام عزیزی و نیز با حضور حجت الاسلام سیدرضا موســوی واعــــظ، با اجرای آقایان حامد سلطانی و احسان مهدی، شامگاه پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ در صحن اصلی مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ همراهی عروسک‌های شبکه پویا، گرو‌های سرود، مراسم ویژه دف زنی و مسابقه‌های جذاب خواهد بود.

جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت

باتوجه به برگزاری نمایشگاه‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا»، نوشت افزار ایرانی «ایران نوشت» و بوی ماه مهر در مصلی در‌های مصلی از ساعت ۱۰ صبح باز خواهد بود و شهروندان می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه‌های یاد شده از ساعت ۱۹ در این مراسم حضور پیدا کنند.

 هموطنان می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌های شماره ۱۹ در بزرگراه شهید سلیمانی، ورودی‌های شماره ۷، ۸، ۱۲، ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی‌های شماره ۱، ۳ و ۴ در خیابان شهید بهشتی استفاده کنند.

علاوه بر این، همانند سایر برنامه‌های مصلی، ایستگاه مترو شهید بهشتی و ایستگاه مترو مصلای امام خمینی (ره) آماده خدمت‌رسانی هستند.

همچنین پارکینگ عمومی شهید بهشتی نبش خیابان پاکستان، پارکینگ شماره ۱۹ در بزرگراه شهید سلیمانی، پارکینگ‌های شماره ۷ و ۸ و ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و پارکینگ چهل‌سرا برای خدمات‌رسانی به عموم مردم در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار