رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان سمنان خبرداد؛

پیش‌بینی ثبت‌ نام ۱۲۷هزار دانش‌آموز در مدارس سمنان

اسقایی تسهیل فرآیند ثبت نام را در راستای تکریم اولیا و دانش‌آموزان مهم دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۲۷ هزار دانش‌آموز در مدارس استان نام‌نویسی کنند.

اسقایی رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان سمنان  از تشکیل کارگروه ویژه نظارت بر رعایت حقوق والدین و دانش‌آموزان بر فرآیند ثبت نام خبر داد و گفت: اساسی‌ترین قسمت پروژه مهر، ثبت‌ نام بود و در همین راستا تلاش اعضای ستاد ثبت‌ نام استان، تحقق ثبت‌ نام مطلوب، عدالت‌محور و خانواده‌مدار با هدف تسهیلگری در ارائه خدمت، رضایت‌مندی حداکثری مردم و اجرای عدالت آموزشی است.

دبیر ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان استان ادامه داد: این کارگروه ویژه با سازماندهی گروه‌های نظارتی و استفاده حداکثری از ظرفیت استانی و منطقه‌ای ذیل ستاد ثبت‌ نام، بازرسی حداکثری و نظارت مستمر بر فرآیند ثبت‌ نام دانش آموزان استان سمنان را در اولویت کاری دارد.

وی از آمادگی اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت‌های آموزش و پرورش استان برای کمک به تسهیل در ثبت نام ها خبر داد و افزود: مسؤولان ستاد ثبت‌ نام در شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان موظفند دستورالعمل ثبت‌ نام را برای نیروهای تحت امر خود به خوبی تبیین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.