خدمت مجاهدانه ویژگی بارز شهید آیت الله رئیسی بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مردم‌داری، دیپلماسی عزت مندانه و خدمت مجاهدانه را از مهمترین ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی عنوان کرد و گفت: دغدغه شهید جمهور در مسائل فرهنگی و هنری مایه دلگرمی جامعه هنری بود.

 اعظم روانشاد در مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج هنرمندان استان که در سالن شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ضمن تسلیت شهید جمهور، خادم الرضا علیه السلام و همراهان ایشان، اظهار کرد: حضرت آیت‎الله رئیسی به عنوان دومین آلبوم رئیس جمهور شهید ایران با شهادت خود بار دیگر در گام دوم انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر مسیری که آغازگر آن حضرت امام خمینی (ره) بودند، زد‌
وی مردم داری، دیپلماسی عزت مندانه و خدمت مجاهدانه را از مهمترین ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی عنوان کرد و افزود: دغدغه شهید جمهور در مسائل فرهنگی و هنری مایه دلگرمی جامعه هنری بود و ارتباط خوب و صمیمی با هنرمندان داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ و هنر نیاز به هم افزایی و تعامل دارد، گفت: لرستان هنرمندان انقلابی و ارزشی فراوانی دارد که پای کار هستند و هر کجا نظام جمهوری اسلامی به وحدت این عزیزان نیاز داشته باشد با تولیدات خود و واکنش‎های فرهنگی هنری پای کار بوده‎اند.
روانشاد با بیان اینکه نقش هنر و هنرمندان در طول انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‎ها بر هیچ کسی پوشیده نیست، افزود: آثاری همچون سرود‌های حماسی، آثار گرافیکی، کلیپ‎ها و بسیاری از اقدامات که در عرصه انقلاب انجام می‎دهند روحیه مضاعف به جامعه تزریق می‎کند.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با یک نگاه تخصصی و راهبردی‎تر بتوانیم با هم افزایی بین بسیج و سپاه و اقدامات و رویداد‌های مشترک، شاهد حفظ و ترویج ساحت مقدس فرهنگ و هنر و ارزش‎های انقلاب اسلامی باشیم.

برچسب ها: ارشاد ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.