فضاسازی شهری قم برای گرامیداشت شهید جمهور و همراهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اختصاص ۹۰۰ سازه و فضای تبلیغاتی شهر قم برای گرامیداشت شهید جمهور و همراهان خبر داد.

 به نقل از شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به تشکیل جلسه ویژه کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری به دستور شهردار قم در ستاد گرامیداشت شهدای راه خدمت شهرداری قم گفت: به‌منظور فضاسازی شهری و همچنین تمهیدات اطلاع‌رسانی و فضاسازی استقبال و تشییع از پیکر مطهر این شهدای والامقام، اقدامات مختلفی در دستور کار شهرداری قم قرار گرفت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به نصب ریسه‌ها و پرچم‌های مشکی در سطح شوارع، معابر و میدان‌ها شهر قم از نخستین ساعات اعلام رسمی شهادت ریاست جمهوری و هیئت همراه، ادامه داد: اهتزاز پرچم‌های مرتفع و فضاسازی ساختمان‌های اداری سازمان‌ها، مناطق و شهرداری مرکز نیز انجام پذیرفت.

وی توجه ویژه به فضاسازی شهری با اکران تبلیغات شهری مرتبط با موضوع شهادت و گرامیداشت یاد شهدا را یادآور شد و ادامه داد: بیش از ۲۷۰۰ مترمربع بنر برای اکران در ۹۰۰ سازه تبلیغات شهری اعم از بیلبوردها، عرشه‌های پل، پرتابل، استرابورد و آویز به چاپ رسیده و اکران شده است.

کلانترزاده با ذکر همکاری بخش‌های مختلف شهرداری قم از جمله سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، سازمان فرهنگی و اجتماعی، معاونت خدمات شهری و مناطق هشتگانه برای فضاسازی شهری، گفت: به‌منظور ایجاد فضای حزن و اندوه، نورپردازی‌های سطح شهر نیز تا پایان عزای عمومی خاموش یا با رنگ‌های مرتبط تنظیم‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم چاپ بیش از ۲۰۰۰ پوستر گرامیداشت شهدای راه خدمت را از دیگر اقدامات شهرداری قم دانست و تصریح کرد: نصب پوستر‌ها در اتوبوس‌های شهری و تاکسی‌ها و همچنین توزیع در بین اقشار شهروندان، کسبه و اصناف از دیگر اقدامات شهرداری قم بوده است.

وی همچنین از طراحی پوستر و محتوا و اجرای پویش‌های فضای مجازی نیز خبر داد و گفت: ستاد گرامیداشت شهدای راه خدمت شهرداری قم با حضور مستقیم شهردار قم از زمان اعلام شهادت ریاست‌جمهور و هیئت همراه تشکیل و انجام اقدامات مختلف این ستاد برای مشارکت، حمایت و پشتیبانی از برگزاری مراسم و برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
اصلا بینظیرترین تشیع درجهان بود یک دنیا عشق به رییس محبوب مان
آخرین اخبار