سوگواره شهید جمهور با تولید ۱۴۹ اثر با استفاده از هوش مصنوعی بکار خود پایان داد

مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: اولین سوگواره تولید محتوا با هوش مصنوعی تحت عنوان «شهید جمهور» با ارسال ۱۴۹ اثر بکار خود پایان داد.

سعید دهنوی   اظهار کرد: به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان‌شان، مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی تحت عنوان سوگواره «شهید جمهور» کرد.

وی افزود: در طول ۲ روز برگزاری این سوگواره، استقبال خوبی از آن به عمل آمد و ۱۴۹ اثر که با استفاده از موتورهای هوش مصنوعی از جمله دال‌ای، کریا و میدجرنی تولید شده بود به دبیرخانه سوگواره ارسال شد.

مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پایان این جشنواره داوران سه اثر برتر را معرفی کردند که توسط خانم‌ها مهسا ملکی، زهرا شریفی و زهرا انوری نایینی تولید شده بود.

وی گفت: سوگواره شهید جمهور در ادامه اولین رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان بود که در تاریخ ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ ماه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه سیستان و بلوچستان، جهاد دانشگاهی و موسسه دیجیتال گستر اوشیدا ذیل طرح شهید آوینی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار