فروش نزولی سینماها در هفته پایانی اردیبهشت

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت میزبان ۱۹۹ هزار مخاطب بود و توانست ۱۳ میلیارد تومان بفروشد.

سینمای ایران در هفته پایانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع میزبان ۱۹۹ هزار مخاطب در ۷ هزار سانس بود که توانست ۱۳ میلیارد و ۱۶۸ میلیون و ۶۲۲ هزار تومان فروش داشته باشد.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۷۳ هزار بلیط به ارزش ۴ میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان بفروشد و در هفته آخر اردیبهشت ماه در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۴۱ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۸۷۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار بگیرد.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۳۷ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۱۵ هزار مخاطب شد و توانست یک میلیارد و ۶۸ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «قلهک» در هفته گذشته با فروش ۱۱ هزار بلیط به ارزش ۸۳۸  میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار