حضور مدیرکل راه و شهرسازی همدان در مرکز پاسخگویی سامانه سامد

مدیر کل راه و شهرسازی استان صبح روز یکشنبه ۶ خرداد با حضور در مرکز سامد استانداری پاسخگوی سوالات مردم در حوزه‌های مختلف املاک و حقوقی، شهرسازی، مسکن و راهسازی خواهد بود.

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به حقوق شهروندان گفت: ارزیابی عملکرد و رسیدگی به حقوق شهروندان گفت: مدیرکل راه و شهرسازی همدان به‌منظور پاسخگویی مستقیم و بی واسطه به سؤالات و درخواست‌های مطرح شده از سوی مردم استان در مرکز سامد حضور خواهد یافت.

رضا معصومی گفت: متقاضیان می‌توانند در روز یکشنبه مورخ ششم خرداد، از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ ضمن برقراری ارتباط با تلفن ۱۱۱، با مدیرکل راه و شهرسازی همدان به صورت مستقیم تماس گرفته و سؤالات خود را مطرح کنند.

او گفت: هدف این سامانه ایجاد بستر مناسب برای ارائه درخواست‌های مردمی از مسئولین، شکایات و انتقادات مردمی از عملکرد دستگاه‌های دولتی است. 
رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به حقوق شهروندان گفت: سامانه الکترونیکی سامد سیستم ارتباطی مؤثر میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان طرح و پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.