سند تحول در نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های فرسوده ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: ایجاد تحرک و تحول در پرداخت تسهیلات ساخت و برگزاری جلسات مستقیم با تک تک مدیران بانک‌ها از جمله اقدامات در حوزه مسکن در دوسال گذشته بود.

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در برنامه رادیو اقتصاد با بیان اینکه اهمیت به حوزه مسکن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌های رئیس جمهور بود گفت: برگزاری مستمر جلسات شورای عالی مسکن یکی از مهم‌ترین مسائل و اولویت‌های رئیس جمهور بود به طوری که در دوران ریاست ایشان ۱۲ جلسه شورای عالی مسکن برگزار شد و آخرین جلسه هم مقرر شده بود که فردا ۴ خرداد برگزار شود که این جلسه با حضور آقای مخبر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه  برنامه مسکن یکی از برنامه‌های کلیدی رئیس جمهور بود گفت: با حضور و برنامه‌های رئیس جمهور در بخش مسکن شاهد تحول در روند مسکن سازی و طرح نهضت ملی مسکن بوده ایم و یکی از مشکلاتی که همواره ایشان پیگیری کردند مربوط  پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها بود.

او اظهار کرد: برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن بار‌ها رئیس جمهور تک تک با مدیران عامل بانک‌ها جلسات برگزار کردندو برای پرداخت تسهیلات تذاکرات مستقیم  به مدیران بانک‌ها می‌دادند.

آیینی اظهار کرد: پیگیری‌های مجدانه رئیس جمهور خود باعث شد که یک تحول و یک تحرک خوبی در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن ایجاد شود و این موضوع خود باعث شد که شاهد کاهش سقف‌های لرزان مسکن در بافت‌های فرسوده کشور باشیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: یکی از برنامه‌های که سند تحول دولت سیزدهم بود رفع چالش‌های مسکن و نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی بود که برای حل مشکل و کاهش تبعات منفی آن راهکار و راهبرد‌های متنساب با مشکل را ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار