الزام دانش‌آموزان متوسطه دوم به دریافت کارت جدید آزمون

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم حتما کارت جدید ورود به جلسه امتحان نهایی را دریافت نمایند.

 علیرضا فرمانی انتظام، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش و پرورش استان قم  با بیان اینکه امتحانات مهم دانش آموزان دوره متوسطه دوم و در پایه دهم، یازدهم و دوازدهم از روز شنبه ۵ خرداد ماه طبق برنامه جدید برگزار می‌شود، گفت: دانش آموزان لازم است به سامانه دانا مراجعه کرده و کارت امتحانات خود را مجدد دریافت نمایند و در کارت جدید تاریخ‌های جدید امتحانات اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه تغییرات برنامه امتحانی مقطع متوسطه دوم از طریق وزارت آموزش و پرورش طی بخشنامه‌هایی اعلام شده است، گفت: دانش آموزان با مراجعه به کانال‌های ارتباطی اعلامی در شبکه‌های اجتماعی و یا مراجعه به سایت وزارت آموزش و پرورش یا اداره کل آموزش و پرورش استان و یا مراجعه حضوری به مدارس و نواحی آموزش و پرورش از زمان، مکان و نحوه برگزاری آزمون مطلع شوند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در خصوص زمان برگزاری آزمون نهایی مقطع متوسطه دوم، گفت: فرایند آزمون پایه ۱۱ ساعت ۷ صبح و پایه ۱۰ در ساعت ۱۰ صبح در روز‌های زوج و پایه دوازدهم هم روز‌های فرد و از ساعت ۷ صبح فرایند آزمون برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تغییرات در برنامه امتحانی مقطع متوسطه دوم ایجاد شده و این برنامه طی بخشنامه‌ای به مدارس اعلام شده است و دانش آموزان هم از طریق شبکه‌های اجتماعی یا با مراجعه حضوری به نواحی آموزش و پرورش و مدارس از برنامه امتحانی مطلع شوند.

فرمانی تاکید کرد: دانش آموزان با دریافت کارت و قبل از آزمون نسبت به شناسایی محل و آدرس حوزه امتحانی مطلع شوند.

وی افزود: امتحانات سایر پایه‌های تحصیلی هم با هماهنگی نواحی آموزش و پرورش و مدارس روز شنبه طبق برنامه جدید آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار