قزل سفلی:

آیت الله شهید رئیسی، گفتمان خدمت را نهادینه کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: گفتمان خدمت به ویژه خدمت به محرومان در دولت شهید آیت الله رییسی شهید خدمت نهادینه و ماندگار شد.

اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در آیین گرامیداشت سید الشهدای خدمت شهید آیت الله رییسی و همراهان و همچنین یادواره شهدای شهر دژکرد اقلید فارس افزود: مردم قدرشناس نیز از این گفتمان حمایت کردند و امروز نیز در تشییع و بدرقه پیکر پاک خادم الرضا و یاران شهیدش جلوه‌هایی از همدلی، همبستگی و اتحاد را به نمایش گذاشتند.

او ادامه داد: امروز گفتمان خدمت به مردم نهادینه شده و همه اطمینان داشته باشند که هر کس بعد از این سکان دولت را در دست گیرد راهی ندارد جز اینکه مسیر خدمت به مردم و مستضعفان را ادامه دهد.

قزل سفلی اظهار کرد: شهادت سید محرومان ناباورانه بود و او از میان ما رفت و جاودانه شد، اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب این نوید را دادند، قطار پبشرفت کشور به سمت رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای حکومت جهانی امام عصر (عج) پرشتاب در حال حرکت است. 

او گفت: قطعا این خسارتی که به انقلاب وارد شد عظیم است، اما این اتفاق تلخ هیچگاه نمی‌تواند مانع اراده عظیم ملت ایران شود.

قزل سفلی افزود: تلاش مستمر برای رسیدن به آرمان‌های اصیل انقلاب و خدمت بی وقفه به مردم سرمایه‌گران سنگ سید محرومان شد و او امروز با این سرمایه در پیشگاه خداوند حاضر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، اقتدار امروز ایران اسلامی را میراث شهیدان دانست و گفت: شهیدان والامقام به همراه مردم، سازندگان تاریخ و شکوه ایران عزیز هستند.

او گفت: شهیدان عامل اصلی تامین امنیت و بقای کشور و صخره‌های مستحکمی هستند که این سرزمین بر پیکره آنها ایستاده است.

قزل سفلی خانواده شهدا را کوه صبر و استقامت دانست و افزود: آنها همواره زیباترین جلوه‌های ایثار را از خود نشان داده و چشم و چراغ این ملت هستند و به واسطه آنها است که کشور ایران امروز قوی، پرافتخار، محبوب و معتبر شده است.

او ادامه داد: در دوران دفاع مقدس دشمنان ما دست در دست هم تلاش می‌کردند تا نور اسلام را خاموش کنند و اجازه ندهند ملت ما حاکم بر سرنوشت خود باشند و ما در میدان آنها باشیم، اما این شهدا بودند که با ایثار و از خودگذشتگی ایران اسلامی را به قله عزت و افتخار رساندند.

قزل‌سفلی اظهار کرد: شهدا شخصیت و جایگاه ایران اسلامی را پرافتخار کردند و امروز در هرکجای دنیا پا می‌گذاریم صحبت از قدرت جمهوری اسلامی است و هیچ کس جرات جسارت به ایران اسلامی ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که دنیا به پیچ تاریخی خود رسیده و ایران اسلامی به قله نزدیک شده است.

او، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شهر دژکرد افزود: زیبنده این شهر است که به شهر ایثار و شهادت تبدیل شود و ما به تحقق این موضوع کمک خواهیم کرد.

قزل سفلی افزود: زمینه گردشگری در این شهر باید جدی‌تر از گذشته و با برنامه مشخص دنبال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار