عملیات وعده صادق هیمنه جهانی استکبار را در هم ریخت

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات وعده صادق با وجود اینکه یک تنبیه محدود بود، هیمنه استکبار را در تمام دنیا در هم ریخت.

نماینده ولی فقیه در استان در اجلاسیه ۹۶ شهید شهرستان لنده با بیان اینکه عملیات وعده صادق با وجود اینکه یک تنبیه محدود بود، هیمنه استکبار را در تمام دنیا در هم ریخت، گفت: این عملیات هیمنه و ابهمت استکبار جهانی را در هم شکست . 
 
آیت اله حسینی افزود: رژیم‌منحوس پهلوی شمشیر را بر روی گلوی اسلام گذاشت و رژیم‌های جنایتکار را در ایران اسلام مستقر و منابع کشورمان را بر باد داد. 
 
وی ادامه داد: امام راحل عقب ماندگی و خطا‌ها و ظلم‌هاب رژیم پهلوی را دید و قیام کرد و مردم هم به ندای او پاسخ دادند و تا پای جان از آرمان های او دفاع کردند و می کنند. 
 
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بعد از ساقط شدن رژیم پهلوی، دشمن جنگ هشت سال دفاع مقدس را بر ما تحمیل کرد، گفت: ما در این راه شهید دادیم و البته آماده هستیم هزینه‌های انقلاب اسلامی را پرداخت کنیم.
 
آیت اله حسینی با بیان اینکه ما برای اسلام هزینه کردیم و خدا نیز کمک کرد، گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر رویاهای صدام را برباد داد و نشان داد که مردم ایران از وطن خود به قیمت جان دفاع می کنند. 
 
وی با بیان اینکه دشمن در دوران طاغوت ثروت و منابع کشورمان را در اختیار داشت، افزود: اما امروز مردم ایران به جایگاهی رسیدند که هر دست خیانت و جنایتی از سوی بیگانگان را از این مرز و بوم کوتاه می کنند. 
 
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در حوزه‌های پزشکی، نظامی و هسته‌ای شکوفایی بزرگی در کشورمان به وجود آمد، گفت: امروز ایران و ایرانی با افتخار مثال زدنی و سربلند در این کشور زندگی می کند.
 
آیت الله حسینی با بیان اینکه مردم قدردان مسئولان خود هستند، عنوان کرد: نمونه بارز آن حضور جمعیت ملیونی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و یارانش در مناطق مختلف کشور بود. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.