صباحی:

شهید جمهور با خدمت درخشان پاداش خود را با شهادت گرفت

امام جمعه کازرون گفت: رئیس جمهور شهید با کارنامه درخشان در کمک به مردم در طول خدمت خود ایفا کرد و مزد و پاداش خود را با شهادت از خداوند دریافت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامی داشت شهدای سانحه بالگرد ریاست جمهوری اظهار داشت: عزت خدایی شهدا در احترام گذاشتن مردم در مراسمات نشان داده شد.

او با اشاره به اینکه عبادت جز خدمت به خلق نیست، ادامه داد: از همه محبوب‌تر پیش خدا کسی است که بیشترین خدمت به مردم داشته و مردم را بیشتر دوست دارند.

امام جمعه شهرستان کازرون افزود: محبوب‌ترین جایگاه پیش خداوند را مردم به رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی با لقب شهید جمهور دادند.

او اضافه کرد: رئیس جمهور شهید با کارنامه درخشان در کمک به مردم در طول خدمت خود ایفا کرد و مزد و پاداش خود را با شهادت از خداوند دریافت کرد.

حجت الاسلام صباحی گفت: شهید رئیسی الگوه، اسوه و یک طراز برای دولتمردان آینده کشور در خدمت کردن به مردم است. 

او بیان داشت: خون شهید راه را برای آینده روشن می‌کند و ارزش کار مردم با حضور با شکوه در مراسم شهدا شناخته می‌شود. 

خطیب جمعه کازرون تاکید کرد: شهید رئیسی ذره‌ای از ارزش‌های انقلاب کوتاه نمی‌آمد و مردان این چنین خدایی با شهادت الگوه و اسوه جهانیان قرار می‌گیرند.

او اذعان داشت: مردم ایران روز‌های سختری از این روز‌ها دیده اند و نام شهدا همیشه ثابت و استوار در کشور خواهد ماند. 
 
امام جمعه کازرون در انتها خطاب به مردم در داغ شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراش خاطر نشان کرد: عشق به شهید رئیسی با حضور باشکوه در انتخابات ادا می‌شود و مردم دین ادا کرده انقلاب و نظام هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار