امام جمعه موقت سنندج:

رییس جمهور شهید بهترین الگو در خدمت جهادگونه به مردم است

ماموستا خالدی گفت: رییس جمهور شهید بهترین الگو در خدمت جهادگونه به مردم است و مسئولان باید از ایشان الگو برداری کنند.

 امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، واقعه غمناک شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت و اظهار کرد: مردم کردستان از اولین روز این واقعه غمناک با حضور خود در این مسجد بی‌نظیرترین مراسم عزاداری را برای رییس جمهور شهید و هیئت همراهشان برگزار کردند.

ماموستا معروف خالدی، تبیین شخصیت شهید رییسی را ضروری خواند و افزود: به حق اگر رییس جمهور شهید ما در دل و قلب مردم نبود و محبوب آنها نبود اینگونه مراسم باشکوهی در استقبال از پیکر، تشییع و وداع در سراسر کشور را مشاهده نمی کردیم.

وی با اشاره به اینکه کلان پروژه‌های زیادی با نگاه ویژه دولت و رییس جمهور شهید در کردستان به بهره‌برداری رسید که آرزوی بیش از دو دهه مردم بود، گفت: هر کس قدمی برای کردستان برداشته باشد تا همیشه تاریخ در اذهان مردمان این دیار می‌ماند.

ماموستا خالدی گفت: شهید رییسی شخصیتی بود که در برابر تمام ناملایمات بدون اینکه پاسخی بدهد در مسیر خدمت به مردم ثابت قدم بود و هرگز وقت خود را صرف پاسخگویی به آنها نکرد.

امام جمعه موقت سنندج افزود: شهادت مزد انسان‌هایی است که در مسیر خدمت تمام وجودشان را در طبق اخلاص می‌گذارند و به حق رییس جمهور شهید چنین انسانی بود و براساس آنچه خداوند وعده داده شهدا هرگز نمی‌میرند.

وی خطاب به مسئولان گفت: اگر دنبال الگوی کاری هستید رییس جمهور شهید بهترین الگو در خدمت جهادگونه به مردم است شخصیتی که تمام وجود خود را در مسیر خدمت به مردم گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار