توجه به توصیه های رهبری عامل عاقبت بخیری رئیس جمهور شهید

امام جمعه آبادان گفت: آنچه عامل عاقبت بخیری آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید توصیه های رهبری بود.

امام جمعه آبادان در خطبه‌های نمازجمعه گفت:توجه به توصیه‌های رهبری یکی از دلایل عاقبت بخیری شهید آیت الله رئیسی بود چرا که خادمی به معنای کلمه و به دور از دنیا پرستی و تجمل گرایی بود که ارزش این اخلاص از خدمات او بیشتر است.

در حالی که خود را برای مراسم و جشن‌های لادت ثامن الحجج و گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر می‌کردیم ناگهان با خبر تلخ سانحه هوایی بالگرد ریاست جمهوری و هیئت همراه مواجه شدیم.

او با اشاره به اینکه این سانحه حدود یک هفته ملت شریف ایران را یکپارچه عزادار و داغدار کرد گفت : مردم در این چند روز دوباره ثابت کردند که ملت وفادار و بسیار با بصیرت هستند.

او تاکید کرد بعد از این اتفاق تلخ وظیفه داریم یک رئیس جمهور نزدیک به مواصفات رئیس جمهور فقید را انتخاب کنیم.

خطیب جمعه آبادان گفت: بعد از فقدان نعمت وجود این رئیس جمهور اکنون متوجه ابعاد شخصیت این مرد بزرگ می‌شویم که عمر خود را صرف خدمت به مردم و خلق خدا کرد و در پایان عاقبت به خیر شد و در حالی که مشغول خدمت به مردم بود به شهادت رسید.

او همچنین گفت : در چند روز آینده افتتاح مجلس دوازدهم است که قطعاً همدلی مجلسی‌ها با دولت می‌تواند نقطه قوتی باشد و در کنار منتقد بودن نمایندگان مجلس باید نظارت و تصویب قانون هم داشته باشند و روح همدلی برای اعتلای این مملکت را نباید فراموش کنند.

برچسب ها: شهید ، شهدای خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.