امام‌جمعه شهرکرد؛

رییس‌جمهور شهید یک الگوی مدیریتی است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: آیت‌الله رئیسی یک مدیر خوب و نعمت پروردگار متعال بود که توانست در سال‌های مدیریت خود به‌عنوان رییس‌جمهور، به یک الگوی مدیریتی انقلاب اسلامی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار داشت: شهید رئیسی در ناشناختگی‌اش مظلوم بود و حتی برای اطرافیانش هم آن‌گونه که باید، شناخته شده نبود و کمتر کسی از ظرفیت‌های بلند او اطلاع داشت.

نکونام تصریح کرد: شهید رئیسی یک عالم فقیه وارسته بود که رفتن ایشان سلمه‌ای جبران‌ناپذیر بود و شبانه‌روز تلاش می‌کرد و همچنین در فقه مردی برجسته بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های قابل توجه شهید رئیسی یادآور شد: اخلاص، مجاهدت، سعه‌صدر، همدلی، تلاش خستگی‌ناپذیر، اُمیدآفرینی، ولایت‌مداری، اخلاق‌مداری، تواضع و فروتنی، ظلم‌ستیزی، فسادستیزی، حامی مقاومت، یتیم‌نوازی، دلسوزی، رسیدگی به امور نیازمندان، ساده‌زیستی، توسل و توکل به خداوند، عزت و صلابت، امین بودن، ثبات و تغییر نکردن، اعتماد به نفس، صداقت با مردم، دریاداری و انتقاپذیری و ریسک‌پذیری از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید جمهور بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: امروز صدای رسوایی گرایش‌های غربی به صدا درآمده است و غربی‌ها صدای شکستن استخوان‌های خود را می‌شنوند و برخی داخلی‌ها به آنها توجه می‌کنند که اُمید داریم بیدار شوند.

وی تقوی عبادی شهید رئیسی را یک الگو دانست و گفت: رییس‌جمهور شهید همواره آبروداری می‌کرد و اخلاص سیاسی وی در نظام باعث شد تا جایگاه انقلاب اسلامی را بالا ببرد و دل‌ها را به سمت وسوی انقلاب اسلامی بُرد.

نکونام به سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر و چهارم خردادماه روز دزفول مقاوم اشاره و تاکید کرد: تمامی شهر‌ها باید حالت پدافندی داشته باشند تا در برابر فتنه‌های دشمنان آمادگی داشته باشند.

وی با اشاره به روز نسیم مهر و ضرورت حمایت از خانواده‌های زندانیان افزود: مردم به شکل‌های گوناگون کمک و انجمن‌های فعال این حوزه باید در راستای جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.