استاندار ایلام:

راه انقلاب اسلامی قوی‌تر از گذشته ادامه دارد

استاندار ایلام با بیان اینکه راه انقلاب اسلامی قوی‌تر از گذشته با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و ولایت مداری مردم ادامه دارد، گفت: نهال انقلاب امروز به درخت تناور و تنومندی تبدیل شده است.

حسن بهرام‌نیا عصر جمعه در مراسم سوگواری شهید جمهور و شهدای خدمت در شهرستان مرزی دهلران، اظهار کرد: اساس انقلاب اسلامی ایران بر مردم‌داری، قرآن‌محوری و ولایت‌محوری است و نهضت و انقلابی که این ویژگی‌ها را دارد هیچ‌گاه به بن‌بست نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه قیام عاشورا در کربلا به‌عنوان یک تجربه بزرگ تاریخی مصداق حرکت و پویایی انقلاب و نهضت اسلامی است، یادآور شد: بدخواهان ولایت، دین و قران آمدند تا امام حسین(ع)، عاشورا و عظمت اهل‌بیت(ع) را خاموش کنند اما نتواستند و تا قیام قائم آل محمد(ص) این نهضت پا برجاست.

استاندار ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است و این پرچم با افتخار به صاحب الزمان(عج) تقدیم خواهد شد، افزود: در دهه پنجم از عمر پر برکت انقلاب، دشمن برای سست کردن پایه‌های نظام اسلامی، از همه ساز و کارها استفاده کرده اما نهال انقلاب امروز به درخت تناور و تنومندی تبدیل شده و تلاش دشمنان بی‌ثمر است.

بهرام‌نیا ابراز کرد: هنگامی که نهال انقلاب اسلامی جوان بود این کشور مورد هجوم بیگانگان قرار داشت و مردم، انفجار دفتر نخست‌وزیری، ترور نافرجام رهبری و انفجار حزب جمهوری اسلامی را تجربه کردند و همه می‌گفتند بعد از انفجار دفتر حزب جمهوری‌اسلامی، فاتحه انقلاب خوانده است، اما انقلاب پویاتر از قبل به راه خود ادامه داد.

وی گفت: در هشتم شهریور، شاهد انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر بودیم، ترورها و انفجارهای زیادی علیه نظام و ملت ایران اسلامی انجام شد، اما انقلاب قوی‌تر از قبل راه خود را ادامه داد و امام راحل بعد از انفجار دفتر نخست‌وزیری فرمودند که انقلاب و نهضت ما قائل و متکی به شخص نیست اگر چه رجایی و باهنر رفتند ولی خدا هست.

استاندار ایلام با اشاره به حادثه سقوط بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی ذوب در ولایت و خدمت بود و خط قرمز او محرومین، فسادستیزی، تکریم مردم و عمل به توصیه‌های رهبری و مبارزه با رانت و رانت‌خواری بود.

بهرام‌نیا گفت: شهید رئیسی تاکید داشت که وحدت باید نصب‌العین همه باشد و این توصیه رهبری بود که آیت‌الله رئیسی دنبال می‌کرد.

وی یادآور شد: ما خادمان مردم، تا پایان دولت همه با هم، هم‌قسم شده‌ایم و میثاق بسته‌ایم، جدی‌تر از گذشته، با همه وجود برای خدمت به مردم سر از پا نشناسیم، پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلی نداشته باشیم و برای پاس‌داشت میراث ماندگار شهید جمهور، این مسیر را محکم ادامه دهیم تا پروژه‌هایی که مد نظر شهید جمهور بود به بهره‌برداری برسند.

وی خاطرنشان کرد: شهید امیر عبدالهیان در دیپلماسی، بی‌نظیر عمل کرد، استاندار آذربایجان شرقی ما درس آموخته شهید سلیمانی، مدیریت و برنامه‌ریزی‌اش جامع بود، سرداران شهید و سرتیم محافظان و همراهان نیز در مسیر خدمت به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.