اوسمار: کامبک امشب در تاریخ لیگ برتر به یادگار می‌ماند/ تلاش می‌کنیم قهرمان شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم کامبک بازی امشب برابر تیم استقلال خوزستان همیشه در یاد‌ها می‌ماند.

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: فکر می‌کنم، کامبک بازی امشب در تاریخ لیگ برتر همیشه در یاد‌ها بماند. مسابقه‌ای که ۳ بر صفر عقب باشید و در آخر برنده شوید خیلی کم اتفاق می‌افتد و شاید هر ۱۰ سال چنین اتفاقی رقم بخورد.

او ادامه داد: نیمه اول خیلی اذیت شدیم. روش بازی استقلال خوزستان را می‌دانستیم، اما روی توپ‌های هوایی خیلی ما را اذیت کردند و نیمه اول برای ما سخت شد. در رختکن همه اعضای تیم یکی شدیم و بازیکنان تصمیم گرفتند که به بازی برگردیم. در نشست خبری قبلی هم هیچ وقت قول برد ندادیم، اما  همیشه پرسپولیس را جنگنده و شجاع خواهید دید.

سرمربی پرسپولیس درباره  بازی دراماتیک با استقلال خوزستان و اینکه اکنون قهرمانی در اختیار تیمش است، عنوان کرد: همه بازی‌هایمان را باید ببریم. در هفته‌های قبل هم این موضوع را گفتم که باید منتظر بمانیم که حریف‌مان اشتباه کند. اکنون همه چیز دست خودمان است و سعی می‌کنیم بازی‌های بعد را ببریم و قهرمان شویم.

اوسمار در واکنش به این موضوع که فشار هواداران در نیمه دوم چقدر روی حریف تأثیرگذار بود که تیمش به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد:  در نیمه اول هواداران بطری انداختند و در نیمه دوم از کارشان پشیمان شدند. در رختکن به بازیکنان گفتم که یک بازی شاید با تاکتیک و تصمیمات مربی در نیاید. وقتی شما قلب‌تان را در بازی می‌گذارید و هواداران هم کمک می‌کنند  خیلی به تیم کمک خواهند کرد. در ایران خیلی سخت است چرا که وقتی تیمی ۲-۳ گل جلو می‌افتد بسته بازی می‌کند و نمی‌توان به آنها گل زد، اما با کمک هواداران توانستیم بازی را برگردانیم.

سرمربی پرسپولیس افزود:  من در چند کنفرانس خبری ضرب‌المثل گفتم، امروز هم یک ضرب‌المثل آرژانتینی می‌گویم که «جایی را که با پا نمی‌توانید بروید، قلبت تو را به آنجا می‌رساند.»

اوسمار درباره اینکه تیم  پرسپولیس در نیمه دوم چه تغییری کرد که توانست ۳ گل خورده را جبران کند، گفت:  در نیمه دوم سعی کردیم که بیشتر رو به جلو بازی کنیم. خدابنده‌لو و امیری خیلی خوب با توپ حرکت کردند و تاکتیک‌مان را تغییر دادیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

او درباره ناراحتی اش از شعار هواداران علیه بازیکنان خاطرنشان کرد:  به هواداران حق می‌دهم که ناراحت باشند، ما هم در زمین ناراحت بودیم. ناراحتی آنها بیشتر شاید به خاطر این است که بیرون از زمین هستند و کاری از دست‌شان بر نمی‌آید. در رختکن هم بازیکنان را به لحاظ روحی بالا آوردیم و به لحاظ تاکتیکی هم تغییراتی داشتیم و باید هجومی‌تر بازی می‌کردیم و خداراشکر توانستیم رو به‌ جلو بازی کنیم و بازی را برگردانیم و به پیروزی برسیم.

اوسمار در پاسخ به این پرسش که قبل از بازی خبری در برخی از رسانه‌ها مطرح شد که بیرانوند همچنان از مصدومیت رنج می‌برد و تلاش می‌کند مصدومیتش را پنهان کند، گفت:  وقتی یک تیم ۲، ۳ گل می‌خورد این حرف‌ها مطرح می‌شود. در بازی با هوادار دیدید بیرانوند بازی را برای ما درآورد و بهترین بازیکن بازی بود. اکنون نمی‌توانم بگویم که صددرصد مثل قبل است، اما  آماده بازی کردن است و به تیم کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
این دو سه بازی اخیر مربیان استقلال در مصاحبه اخر مسابقه یک کلمه هم راجع به خودشان و تیم حریف حرفی نزدند در عوض شروع کردند به لاطائلات بافی علیه پرسپولیس! این دلیل اصلی پیش افتادن پرسپولیس و نهایتا قهرمانیش خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
فاجعه نیمه اول فرجی بود که هرچند دیر ولی خدا رو شکر تعویض شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
داور تیمت برد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
بزرگترین دشمن استقلال نادانی است. مربی بی دانش پر مدعای نادان، بزرگترین مشکل استقلال است. اگر استقلال گل میزد، صد تا از این کامبکها هم به کار پرسپولیس نمیومد. درود بر شرف تیم حرفه ای پرسپولیس که فوتبال رو زیبا کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
انصافا کامبک رو از کجا صادر گردید مبارکه... و هر دو تیم به اهداف تعیین شده رسیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
حق کشی هم به یادگار خواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
کامبک امشب رو کاملا مدیون تیم داوری هستید کارشناسان داوری که می‌بینند می‌گویند ندیدیم
آخرین اخبار