خسارت بیش از ۲۸ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات آبرسانی شیروان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از خسارت ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی سیل به تاسیسات آبرسانی شهرستان شیروان خبر داد.

 رضا عطایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در این خصوص اظهار داشت: در اثر بارش شدید باران در روز‌های پایانی اردیبهشت ماه و وقوع سیلاب در استان، به ۴ حلقه چاه، ۳ باب چشمه، ۴ باب مخزن، ۱۴۵۵۰ متر خط انتقال، ۴۱۲۲ متر شبکه توزیع و ۲۸۰ فقره انشعاب آب در شهرستان شیروان خسارت وارد شد.

عطایی عنوان کرد: طی این مدت به تاسیسات یک شهر، هفت روستا و یک مجتمع ۹ روستایی آسیب وارد آمد که با تلاش شبانه روزی همکاران امور آب و فاضلاب شیروان کلیه تاسیسات به مدار بهره برداری بازگشته و یا در حال آماده سازی و لایروبی می‌باشد. 

به گفته‌ مدیرعامل آبفای استان، سیل اخیر ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به تاسیسات آب شرب شهرستان شیروان خسارت وارد کرد. 
وی در خصوص آبرسانی به مناطق سیل زده افزود: در این مدت ۶ مرحله آبرسانی سیار توسط تانکر، برای ارائه خدمات و تامین آب مورد نیاز مناطق متاثر از سیلاب صورت پذیرفت.

وی گفت: با توجه به تدام بارش‌ها و احتمال نفوذ سیلاب در منابع تامین آب امکان وقفه در ارائه خدمات به واسطه کاهش کیفیت آب شرب محتمل بوده و اکیپ‌های عملیاتی امور آمادگی کامل جهت واکنش و بازگرداندن تاسیسات به مدار بهره برداری و تامین آب پایدار برای مشترکین محترم را دارا می‌باشند.

برچسب ها: خسارت ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.