گازرسانی به ۴۹۸ شهر و روستای آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: ۴ شهر و ۴۹۴ روستای استان، از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به گازرسانی به ۴ شهر و ۴۹۴ روستای استان در دولت سیزدهم، گفت: از ۴۹ شهر، ۴۷ شهر از نعمت گاز بهره‌مند هستند که از این تعداد، ۴ شهر به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند.

وی پیش‌بینی کرد که عملیات گازرسانی به شهر تخت سلیمان تکاب در ایام دهه فجر به بهره‌برداری برسد و گازرسانی به شهر قطور خوی هم در مراحل پایانی قرار دارد.

شیخی تصریح کرد: در بخش گازرسانی شهری آذربایجان‌غربی، تاکنون ۶ هزار و ۳۶۰ کیلومتر شبکه‌گذاری و ۳۲۱ هزار نصب انشعاب و ۸۹۰ هزار اشتراک‌پذیری اجرا شده و از این میزان، ۵۵۰ کیلومتر شبکه‌گذاری، ۱۲ هزار و ۲۰۰ مورد نصب انشعاب و ۷۱ هزار و ۹۵۰ اشتراک‌پذیری در دولت کار و فعالیت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۲ هزار ۵۴۹ روستای قابل گازرسانی استان، تاکنون هزار و ۷۳۵ روستا گازرسانی شده‌اند، در ادامه گفت: از این تعداد، ۴۹۴ روستا معادل ۲۷ درصد کل روستا‌های استان در دولت سیزدهم از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به ضریب برخورداری ۸۴ درصدی خانوار روستایی آذربایجان‌غربی از نعمت گاز، اذعان کرد: ۱۳ درصد از این آمار مربوط به عملکرد دولت سیزدهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.