معرفی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان

مراسم تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات جواد محمدی میرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان تقدیر شد و سیدمهدی صدری به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی شد.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم گفت: ۲۶۶ طرح  نیمه‌تمام و تعطیل را تحویل گرفتم که به ۷۶ طرح کاهش پیدا کرده است و امیدواریم تا هفته دولت به زیر ۴۰ طرح نیمه‌تمام در سطح استان اصفهان برسیم. وی ادامه داد: مصوبه ۱۸۰ میلیارد تومانی رئیس جمهور شهید به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و در طرحهای ورزشی هزینه شد؛ مجمع خیرین ورزشیار ظرفیت بسیار خوبی برای ورزش استان است.


جواد محمدی  با بیان اینکه  چند صد هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اصفهان افزوده شده  افزود: ورزش بانوان اصفهان در کشور اول است و توفیقات بسیار خوبی را به دست آورده‌ایم.

او  گفت:توسعه ورزش همگانی در پهنه استان خیلی درخشان بود، ۲۲۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته به ۳۱۰ هزار ورزشکار تبدیل شده است، چندین هزار برنامه ورزش همگانی و عمومی داشته‌ایم.

محمدی  با بیان این‌که کنگره شهدای ورزشکار اصفهان پیوست فرهنگی تمامی اقدامات ورزشی بود، گفت: در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو ۲ برابر سرانه جمعیتی ورزشکار و مدال‌آور داشتیم؛ مجمع انتخاباتی ۲۷ هیأت ورزشی برگزار شد و ۵ هیأت در آستانه برگزاری انتخابات است.

او  با اشاره به افزایش باشگاه‌های ورزشی اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به هیأت‌های ورزشی کمک شده است؛ در سایه همدلی، تعامل و هم‌افزایی واحد‌های مختلف کار‌ها پیش رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
جوانان شغل میخوان نه ورزش،حوصله ورزش ندارن،الان بعداز یک سال از آزمون استخدامی سد زاینده رود و بدو بدو برای استخدام تو سازمان آب و فاضلاب اصفهان ،به جوانان جویای کار گفتن برید رد کارتون کار در کار نیست،خدایا مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
دربدر جوانان