دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان برای حضور در اجتماع نکوداشت شهدای خدمت

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان ضمن تسلیت شهادت جمعی از خدمتگزاران کشور، از مردم گیلان برای حضور باشکوه در مراسم بزرگداشت این شهدا در رشت دعوت کردند.

در پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان و دعوت از مردم ولایتمدار استان آمده است: 

مردم داغدار و قدرشناس ایران اسلامی با حضور میلیونی در مراسم بدرقه پیکر مطهر رئیس جمهور انقلابی، مکتبی و کارآمد تراز انقلاب و همراهانش در شهر‌های تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد نشان دادند که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب و قدردان خدمات خادمان خود به ویژه عالم مجاهد و خدمتگزار شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی هستند که حقانیت این خیل عظیم و مردمی بودن را رسانه‌ها چنین منعکس کردند: مردم بار دیگر به رئیسی رای دادند.


اینجانبان بار دیگر شهادت سیدالشهدای خدمت و خادم‌الرضا، شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان را به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده و از عموم مردم ولایتمدار و قدرشناس گیلان دعوت می‌کنیم، با حضور باشکوه در مراسم بزرگداشت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی و یارانش، حماسه‌ای دیگر رقم بزنند.

اجتماع مردم ولایتمدار گیلان در نکوداشت شهدای خدمت، رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی و همراهانش، ساعت ۱۰ فردا یکشنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳، با سخنرانی دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

 

برچسب ها: عزاداری ، اجتماع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.