علوی: اردبیل پیست استاندارد ندارد

بانوی اسکیت باز کشورمان گفت: آرزوم می کنم که جزء بازیکنان تیم ملی باشم، باید خیلی خوب تمرین کنم تا به این هدف برسم.

هانیه علوی اسکیت باز کشورمان  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت اظهار کرد: مسابقه خیلی خوب برگزار شد، از عوامل فدراسیون اسکیت، کادر داوری و .... بابت تمام زحماتی که برای برگزاری مسابقات متحمل شدند، تشکر می کنم. تنها نکته منفی که به خصوص در مسابقه خانم‌ها می توان به آن اشاره کرد مشکل سنسور‌ها و خطای سنسور بود که بازیکنان ماده ۱۰۰ متر مجبور می شدند دوباره استارت بزنند و همین اتفاق باعث تخلیه انرژی بازیکنان می‌شد. 
 
او گفت: نسبت به مدت زمان تمرینی که داشتم و نتایجی که در مسابقات سال های پیش کسب کرده بودم، خیلی بهتر عمل کردم. البته از  تمام زحمات مربی خوبم محمد صالحی کمال تشکر و قدردانی را دارم چرا که در مدت زمان کوتاهی که زیر نظر او تمرین کردم خیلی به من کمک کرد تا به شرایط مطلوب برسم. من یک هفته زودتر از اردبیل به تهران آمدم تا بتوانم در پیست اسکیت آزادی تمرین کنم.  متاسفانه اردبیل پیست استاندارد اسکیت ندارد با اینکه در شهر ما اسکیت سوارهای بااستعداد و خوبی داریم. امیدوارم برای استان ما هم یک پیست استاندارد درست کنند.
 
علوی در واکنش به این که سطح رقبایش  را چطور دید، تصریح کرد: آرزوی هر بازیکنی است که جزو بازیکنان تیم ملی باشد و همه اشخاص برای رسیدن به این آرزو واقعا بهترین خودشان را به نمایش گذاشتند. واقعا رکورد‌های خوبی که ثبت شد نشان‌ دهنده‌ی تلاش زیاد و تمرین خوب بازیکنان بود. من بیشتر برای کسب تجربه و محک زدن خودم در مسابقات شرکت کردم و امیدوارم با تلاش و تمرین زیاد روزی برسد که بتوانم جزو بازیکنان تیم ملی اسکیت کشورم باشم.

او درباره برنامه اش برای آینده عنوان کرد: همانطور که اشاره کردم آرزوم این است که جزو بازیکنان تیم ملی باشم و باید خیلی خوب تمرین کنم تا به این هدفم برسم.برای همین برنامه من تمرین منظم، مستمر و ارتقای سطح دانش‌ اسکیتی خودم خواهد بود.

او  درباره ورودش به رشته اسکیت بیان کرد: پدرم برای تولد ۹ سالگی ام کفش اسکیت به من هدیه داد و از همان موقع عاشق این ورزش دوست داشتنی شدم اما به دلیل تحصیل نتوانستم ادامه بدهم تا اینکه در سن ۱۹ سالگی با کمی تحقیق در مورد این رشته و دیدن ویدیوهای مسابقات کشوری و بین‌المللی محمد صالحی، اسطوره و قهرمان کشورمان، علاقه خیلی زیادی به این رشته پیدا کردم و آرزو داشتم بتوانم مثل او اسکیت کنم و همین باعث شد که بخواهم شروع کنم بطور حرفه‌ای این رشته را ادامه بدهم.
 
خبرنگار: مریم طایفه
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار