حدود ۶ میلیون لیتر بنزین در غرب خراسان رضوی صرفه‌جویی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار اعلام کرد: شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در اردیبهشت امسال پنج میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین صرفه‌جویی کردند.

حمید مظفری نژاد روز یکشنبه با اشاره به فعالیت ۲۲ باب جایگاه سی ان جی فعال در منطقه سبزوار گفت: اردیبهشت امسال بیش از ۴۱۵ هزار خودرو به جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد وارد شده و سوختگیری کرده اند که آمارها میزان مصرف گاز سی‌ان‌جی در این بازه زمانی را پنج میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب نشان می دهد.

وی افزود: مصرف گاز طبیعی در اردیبهشت پارسال ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب بوده است که این میزان در سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش داشته است.

مدیر منطقه سبزوار سی‌ان‌جی را سوخت پاک و مقرون به صرفه معرفی و بیان کرد: اگر چه قیمت بنزین در کشور بسیار کم هزینه است، اما نیاز است شهروندان برای جلوگیری از آلودگی هوا و حمایت از محیط زیست به استفاده از سوخت سی ان جی روی آورند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کلیومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.