حضور مردم در مراسمات تشییع مهر تاییدی بر عملکرد شهید جمهور

علی رغم تلاش‌های دشمن برای تفرقه افکنی بین مردم استان و کشور مسیر مدیریتی آیت الله رئیسی را با حضور بی نظیر خود در مراسم تشییع ایشان تایید کردند.

حسین پور کارشناس مسائل سیاسی و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در برنامه سید محرومان صدا و سیمای استان گفت: در زمان اعلام خبر شهادت آیت الله رئیسی رسانه‌های بیگانه به دنبال این بودند که خبری از ناآرامی یا بی‌برنامگی در کشور مخابره کنند، اما با هدایت هوشمندانه رهبر، کشور مدیریت شده و هیچ اختلالی در امور آن ایجاد نشد.

او افزود: در حادثه اخیر، مردم مسیر آیت الله رئیسی را با حضور خود در مراسمات تشییع ایشان تایید کرده و مهر تاییدی بر خالصانه و مردمی بودن عملکرد ایشان زدند.

حسین پور بیان‌کرد: آیت الله رئیسی با عملکرد خود مسیر را در ادامه برای سایر سیاستمداران مشخص کرده و این مسیر با قوت ادامه پیدا می‌کند، زیرا هرچند که شهادت ایشان داغ بزرگی بر دل‌هایمان گذاشت، اما در جمهوری اسلامی سیاست‌ها قائم بر اشخاص نیست و راهبرد اصلی توسط رهبر تعیین می‌شود و همچنین معتقدیم که دست شهید رئیسی برای یاری کشور از دست ایشان در زمان حیات بازتر است.

کارشناس مسائل سیاسی و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب ادامه داد: در اتفاق اخیر ظرفیت‌های مشخص شد و نشان داد که مردم از نظام و رئیس جمهور حمایت کرده و همچنین از سایر کشور‌های دیگر برای ادای احترام به پیکر شهدا حضور پیدا کردند. 

او عنوان کرد: تنها حربه‌ای که برای دشمن باقی مانده و روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند ایجاد اختلاف بین مردم است، اما برخلاف تصور دشمن حضور بی سابقه مردم در مراسم تشییع شهید جمهور و سایر شهدا نشان دهنده حمایت مردم از نظام، شهید جمهور و شیوه مدیریتی ایشان است و پیام وحدت و همدلی مردم در جهان مخابره شد و حتی شاهد حضور مردمانی بودیم که به گفته خودشان رای هم نداده بودند؛ همچنین سیاسیونی که اختلاف سلیقه جدی با عملکرد شهید جمهور داشتند در مراسم ایشان شرکت کردند.

حسین‌پور تصریح کرد: از دیدگاه حاج قاسم سلیمانی، پشتیبان‌ولی بودن رمز عاقبت به خیری است که شهید رئیسی از این ویژگی برخوردار بودند به طوری که به گفته همراهان دائمان برای عملیاتی شدن امر رهبر و حل مشکل آنان بی تاب بوده و به معنای واقعی کلمه سربازی کردند.

کارشناس مسائل سیاسی و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اظهار کرد: ویژگی دوم شهید رئیسی مردم داری خالصانه و اخلاق است، زیرا کاری برای دیده شدن و ثمره بردن برای خودشان انجام نمی‌دادند و به طور کاما ولایت مدار و دغدغه‌مند برای رفع مشکل مردم بودند به نحوی که کار‌های زیرساختی‌ای که آغاز کردند را اگر سیاست مدار دیگری بود که به رای آوردن در دوره دوم فکر میکرد آن را شروع نمی‌کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.