جریمه قاچاقچی لوازم آشپزخانه و دندانپزشک متخلف در یاسوج

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت ۸۳۷ میلیون ریالی متهم لوازم قاچاق آشپزخانه و دندانپزشک متخلف در یاسوج خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: پرونده قاچاق لوازم آشپزخانه به ارزش ۲۹۳ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج رسیدگی شد.
 
حمزه لقمانی افزود: این شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت ۵۸۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: این محموله با گزارش ماموران نیروی انتظامی در جاده مواصلاتی از یک دستگاه خودرو کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

محکومیت موسسه پزشکی به دلیل به کارگیری افراد فاقد صلاحیت
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و ویویراحمد از جریمه ۲۵۰ میلیون ریالی و نصب پارچه یک درمانگاه دندان پزشکی فاقد پروانه و به کارگیری افراد فاقد صلاحیت در امورات پزشکی خبر داد.
 
حمزه لقمانی گفت: پرونده تخلف یک موسسه دندانپزشکی به دلیل فاقد پروانه کار و با به گارگیری افراد فاقد صلاحیت در امورات پزشکی در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی یاسوج رسیدگی شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر نصب پارچه بر درب موسسه به پرداخت ۲۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
 
لقمانی ادامه داد: با گزارش دانشگاه علوم پزشکی پیرامون کشف این تخلف، پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.