تسریع نهضت ملی مسکن با درایت آیت الله شهید رئیسی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح نهضت ملی مسکن که همزمان با ریاست جمهوری آیت الله رییسی در کشور ابلاغ شد با درایت ایشان سرعت گرفت.

محبوب حیدری اظهار داشت: همزمان با انتخاب آیت الله رییسی قانون نهضت ملی مسکن در کشور ابلاغ شد و در اردبیل نیز حدود ۳۰ هزار نفر برای این طرح وجه واریز انجام دادند.

او خاطرنشان کرد: در ۲ سال و ۹ ماه ریاست جمهوری آیت الله رییسی برای ۲۵ هزار نفر در اردبیل طرح نهضت ملی مسکن تصویب شد و در حال طی مراحل ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: نهضت ملی مسکن یک عزم ملی می‌خواست که با مدیریت آیت الله شهید رییسی در کشور به طور متوسط هر یک ماه یک بار جلسه شورای مسکن در کشور برگزار شد و همین امر سبب شد تا نهضت ملی مسکن در کشور  با سرعت بیشتری نسبت به تمام طرح‌های قبلی انجام شد.

حیدری بیان کرد: همچنین در بحث بزرگراهی نیز کار‌های خوبی در ۲ سال و ۹ ماه انجام شد به طوری که ۵۵ کیلومتر بزرگراه در اردبیل تمام شده و ۸۶ کیلومتر نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

او ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا شروع دولت سیزدهم ۱۷۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل داشتیم که قرار شد با برنامه ریزی‌های انجام شده در دولت سیزدهم به همین میزان بزرگراه در اردبیل احداث شود که در حال حاضر نیز در حال اجرای این پروژه‌ها در اردبیل هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.