کشف ۶۳ کیلوگرم تریاک از داخل کارتن موز در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: ماموران این یگان موفق به کشف ۶۳ کیلوگرم تریاک در داخل کارتن موز از انباری یک واحد آپارتمان در شهر همدان شدند.

سرهنگ عباس عزیزی گفت: یک زوج سابقه دار و فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر با تطمیع یک زن اقدام به اجاره انباری منزل وی و قرار دادن محموله مواد مخدر کردند.

او گفت: قاچاقچی حرفه‌ای که سابقه زندان نیز در کارنامه دارد پس از شناسایی خریداران مواد مخدر به محل اختفای موادافیونی رجوع و نسبت به برداشت بخشی از مواد برای عرضه به مشتریان اقدام می‌کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان افزود: آنها از کارتن موز برای مخفی کردن مواد مخدر و سرپوش گذاشتن به این موضوع همچنین حساس نشدن همسایه‌ها استفاده کرده بودند.

سرهنگ عزیزی گفت: مامورین پلیس مبارزه با موادمخدر با اشراف اطلاعاتی به این پرونده، در یک عملیات، نسبت به شناسایی مالک این انباری، دستگیری وی اقدام و در بازرسی از انباری این منزل مسکونی ۶۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

او با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری زوج قاچاقچی ادامه دارد گفت: ۲ ماه ابتدای امسال با اجرای ۲ هزار و ۵۵۵ عملیات، ۶۵۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان همدان کشف شد که تعداد عملیات‌ها ۲۶ درصد و میزان کشفیات ۴۵ درصد افزایش داشته است.

سال گذشته سه هزار و ۵۰۱ قاچاقچی فعال و خرده فروش دستگیر شدند همچنین ۶ تن و ۴۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سال ۱۴۰۲ کشف شد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.