انهدام باند قاچاق ادوات موسیقی در سمنان

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سازمان یافته قاچاق ادوات موسیقی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال با همکاری پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سرهنگ سید علی میر احمدی گفت: در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به بازار کشور با اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان و پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ محرز شد یک باند سازمان یافته قاچاق کالا قصد انتقال مقادیر زیادی پیانو از استان بوشهر به مرکز کشور را دارند.

وی افزود : با انجام اقدامات تخصصی و استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی ، خودروی های شوتی که قصد انتقال این ادوات موسیقی را داشتند به همراه خودروهای راه پاک کن اسکورت و انبار و خودروی مخصوص حمل و نقل، شناسایی و با تشکیل تیم های عملیاتی مشترک ۰ ۷ خودروی شوتی ، سه خودروی راه پاک کن و یک دستگاه خاور که قصد انتقال ادوات موسیقی و جابه جایی محموله های قاچاق به پایتخت، توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای شوتی ۹۷ دستگاه پیانو بدون مدارک لازم گمرکی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ میر احمدی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بنا بر نظر کارشناسان ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه ۹ نفر راننده خودروی شوتی یک نفر گرداننده باند، یک نفر راننده خاور و یک نفر انبار دار دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.