مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: یک نیک اندیش در گراش ۷۲ واحد مسکونی برای زوج‌های جوان ساخته است.

حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مراسم افتتاحیه طرح مسکن خیرساز خال زینل ۴ شهر گراش، با اشاره به ساخت ۷۲ واحد مسکونی به همت یک نیک اندیش در گراش، اظهار کرد: از خیرین که بانیان این مراسم بودند و همچنین از همه کسانی که در این مسیر ما را همراهی کردند، به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم.

او اضافه کرد: کار خیر کردن فقط پول نمی‌خواهد، بلکه به همت بلند نیاز دارد؛ به طور قطع کسی که پول دارد نمی‌تواند خَیِر باشد، بلکه کسی که همت بلند دارد می‌تواند خیر باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان بیان کرد: یکی از خصلت‌های بارز خیرین این است که همت بلند دارند و توجه‌شان به مردم و نیازمندی‌های مردم است.

شبانی افزود: در حوزه اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان، خیرین بزرگواری داریم که همت بلندی دارند، نیک‌اندیش‌اند و تا امروز، بیش از ۴۰۰ کیلومتر راه را با مشارکت خیرین شروع کرده یا به اتمام رسانده‌ایم.

او تصریح کرد: تهیه مسکن به این شکل، یکی از مشکلات جوانان و زوج‌های جوان در جامعه است که دولت در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به جوانان امتیاز‌هایی در این زمینه می‌دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: زمین این مجموعه از طرف سازمان ملی زمین و مسکن، مجموعه وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی لارستان بیش از ۳ هزار متر جنب مسکن مهر شهر گراش به خیر این طرح واگذار شده و ۷۲ واحد مسکونی در ۵ بلوک به صورت دو خوابه و سه خوابه جانمایی شده و با زیربنایی به متراژ ۸ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان، با عزت و آبرو ساخته شده و به زوج‌های جوان تقدیم می‌شود.

شبانی ادامه داد: در سنوات گذشته ۸۵ واحد مسکونی که ۱۰ واحد آن در بلوار نام‌آور، ۲۵ واحدی آن در خیابان بسیج و ۵۰ واحد دیگر در شهرک آزادگان گراش ساخته شده همگی به همت این خیر گرانقدر (حاج زینل زینلی، معروف به خال زینل) بوده و امیدواریم برای حل نیازمندی‌های مردم باز هم بتوانیم با هم همکاری داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.