مسیر ورودی به سمت تقاطع پرترافیک شهید نیکزاد ایمن‌سازی شد

با تلاش شهرداری کرمان مسیر ورودی به سمت تقاطع شهید نیکزاد ایمن‌سازی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان، گفت: طبق مصوبه کارگروه ترافیک، مسیر ورودی به سمت تقاطع «شهید نیکزاد» با تجهیزات ترافیکی، مسدود و ایمن‌سازی شد.

 وحید خلیفه اظهار کرد: با توجه به آسفالت مسیر جنوبی بلوار «ابوالفضل (ع)» مسیر خروجی از «شهرک شهید مطهری»، بلوار «دانش» تعیین شده است؛ بنابراین، طبق مصوبه کارگروه ترافیک، مسیر ورودی به سمت تقاطع «نیکزاد» با تجهیزات ترافیکی مسدود و ایمن‌سازی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اصلاح زیرسازی و آسفالت این بلوار و عبور عرضی عابر پیاده از خیابان و مشکلات به‌وجود‌آمده در بلوار اصلی «شهرک شهید مطهری»، به‌منظور کاهش احتمال خطرات و تصادفات، مسیر خروجی «شهرک شهید مطهری»، اصلاح و بلوار «دانش» به‌عنوان مسیرجایگزین بلوار «ابوالفضل (ع)» مشخص شده است.

وی با بیان اینکه علی‌رغم ایمن‌سازی، متأسفانه بعضی از رانندگان با عبور از این موانع، مسیر را به‌صورت خلافِ جهتِ حرکت، طی می‌کنند، ادامه داد: این اقدام باعث بروز خطر برای سایر رانندگان، همشهریان و عابران پیاده می‌شود؛ بنابراین، از رانندگان درخواست داریم به‌منظور جلوگیری از بروز تصادف، به موانع توجه کرده و طبق مسیر تعیین‌شده حرکت کنند.

برچسب ها: ایمن سازی ، رانندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار