توسعه مجتمع‌های ورزشی از اولویت‌های شهرداری قم است

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: توسعه سالن‌های ورزشی، مجتمع‌های ورزشی، مراکز تفریحی و گردشگری از اولویت‌های سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم است که با همکاری بخش خصوصی در حال اجراست.

علی رمضانی با بیان اینکه رویکرد شهرداری قم در سال‌های گذشته توجه به مسائل و مشکلات مرتبط با شهروندان در حوزه مسکن، گردشگری و امور ورزشی بوده است گفت: مبنای ورود شهرداری قم به حوزه‌های سرمایه‌گذاری زمین و املاک است که می‌تواند به‌عنوان آورده مورد عرضه قرار داده و مشارکت کند.

 رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از توجه مجموعه مدیریت شهری به حوزه تفریحی خبر داد و تصریح کرد: در حوزه ساخت شهربازی و مسائل مربوط به جوانان و نوجوانان چندین پروژه، چون شهربازی غدیر در بوستان‌های سطح شهر اجراشده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

 رمضانی عنوان کرد: توسعه سالن‌های ورزشی، مجتمع‌های ورزشی، مراکز تفریحی و مسائل مربوط به حوزه گردشگری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از شهربازی سرزمین شادی گفت: تأمین وسایل بازی و راه‌اندازی شهربازی سرزمین شادی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی صورت گرفت که با این اقدام نیاز تفریحی شهروندان این منطقه تأمین شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.