طارمی: به چهار سال بودن در پورتو افتخار می‌کنم

طارمی گفت: حضور چهار ساله در این پورتو باعث افتخار من بود. این مسئله برای من باورنکردنی بود و زمان فوق‌العاده‌ای را اینجا سپری کردم

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آخرین بازی اش با پیراهن این تیم در فینال جام حذفی پرتغال موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه اسپورتینگ لیسبون  را باز کند تا تیمش فاتح این جام شود.

مهدی طارمی پس از این مسابقه گفت: حضور چهار ساله در پورتو باعث افتخار من بود. این مسئله برای من باورنکردنی بود و زمان فوق‌العاده‌ای را اینجا سپری کردم و خاطرات بسیار خوبی با پورتو در ذهن خواهم داشت. امروز هم یک روز فوق‌العاده برای من بود. یک گل زدم و توانستیم جام را مقابل هوادارانمان ببریم و اینجا همیشه مهم‌ترین چیز این است که جام ببری. خوشحالم که جام را بردیم و باعث افتخارم است.

او ادامه داد: متاسفانه امسال آنطور که می‌خواستم پیش نرفت. ما درگیر جام ملت‌های آسیا بودیم و ذهنم درگیر تیم ملی بود. من نتوانستم آنطور که می‌خواستم خوب برای پورتو بازی کنم و بابت این موضوع از هواداران عذرخواهی می‌کنم. البته من همیشه چه در بازی‌ها و چه در تمرینات بهترینم را برای تیم گذاشتم و هر کاری که می‌توانستم، انجام دادم. بله، دوره سختی بین من و پورتو بود، چون دوست داشتم بیشتر به تیمم کمک کنم.

طارمی بیان کرد: البته رسانه‌ها همیشه دنبال سوژه‌های خودشان هستند و دنبال مسائل حاشیه‌ای هستند، اما من همیشه نهایت تلاش خودم را کردم تا بتوانم به تیمم کمک کنم. بابت امسال متاسفم و می‌دانم که هواداران بیشتر از من انتظار داشتند. گاهی اوقات نمی‌شود.

 او در خصوص هواداران پورتو گفت: از امروز من جزو سوپر دراگونز (هواداران پورتو) هستم و برایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم بهترین اتفاقات برایشان رقم بخورد و بیشترین لذت‌ها را کنار پورتو ببرند.

برچسب ها: مهدی طارمی ، پورتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار