ارزنده: شأن دوندگان را با اعزام به وسیله اتوبوس حفظ نکردند

ملی پوش سابق تیم ملی دوومیدانی گفت: به نظرم شأن ورزشکاران را برای اعزام به مسابقات قهرمانی غرب آسیا با اتوبوس حفظ نکردند.

محمد ارزنده ملی پوش سابق دوومیدانی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی غرب آسیا با وسیله نقلیه اتوبوس به بصره اظهار کرد: چند ماهی است که تمام بی تدبیر‌ی‌های ورزش در دوومیدانی خلاصه شده است.   یکی از دلایلی که کمیته فنی را لغو کردند به خاطر این بود که هر تصمیمی که بخواهند بگیرند. تصمیمات سلیقه‌ای است و مسابقات انتخابی برگزار نکردند و تیم را بدون مسابقه انتخابی به بصره اعزام کردند. حق خیلی از ورزشکاران ضایع شد و نمی‌دانم به چه صورت می‌خواهند در برابر خداوند جوابگو باشند. خیلی‌ها می‌توانستند در این مسابقات باشند، اما نیستند.  

ارزنده تصریح کرد: اعضای تیم ملی دوومیدانی را با اتوبوس به مسابقات قهرمانی غرب آسیا در بصره فرستادند. اتوبوس در وسط راه خراب شده است و ۲، ۳ ساعت در گرما بچه‌های مردم در جاده معطل بودند و تدارکات درستی نبوده است. واقعا من تعجبم می‌کنم از تصمیماتی که وزارت ورزش برای دوومیدانی می‌گیرد. اکنون مسئولان وزارت ورزش کجا هستند که پاسخگو باشند در برابر تصمیمات اشتباه کسانی که خودشان بر مسند کار گذاشتند. یک موقع هست که رئیس فدراسیون تصمیمی می‌گیرد، ما می‌گوییم که او انتخاب شده است، اما سرپرست فدراسیون و سرپرست دبیری فدراسیون انتصابی هستند و وزارت ورزش آنها را گمارده است.  

او بیان کرد: تا چه زمانی قرار است رشته دوومیدانی لطمه بخورد. همه دنیا این موضوع را فهمیدند که اگر دوومیدانی شان پیشرفت کند، کل رشته‌های ورزشی شان رشد می‌کند، اما ما در اندر خم یک کوچه هستیم. ورزشکاران ما را با اتوبوس و هزاران خطر به مسابقات فرستادند.

ارزنده تصریح کرد: خیلی از افراد  از جمله ایمان روغنی در لیست اعزامی به مسابقات قهرمانی غرب آسیا را حذف کردند، چون سپیده توکلی همسرشان صحبت‌هایی انجام داده بود. اگر من را برای این مسابقات انتخاب می‌کردند، نمی‌رفتم، چون باید شان و شخصیت مربی و ورزشکار حفظ شود. من نه خرده به کادر فنی و نه به ورزشکار می‌گیرم، چون آن قدر مسابقه برگزار نکردند، ورزشکار تشنه مسابقه دادن است. اکنون ۳ ماه از سال می‌گذرد و یک ماه دیگر المپیک است، اما ما یک مسابقه در کشورمان برگزار نکردیم. مسئولان جدید فدراسیون دوومیدانی از وقتی که آمدند یک مسابقه محلات هم برگزار نکردند.  

او درباره اینکه به نظرش  دوومیدانی کاران  ما  با این وضعیت  می‌توانند در مسابقات قهرمانی غرب آسیا به موفقیت برسند، گفت: ورزشکاران ما با اعمال شاقه به بصره رفتند تا مسابقه بدهند و یک ماه زمان نیاز است تا بدن ورزشکاران ما  برگردد. چه گناهی ورزشکار کرده است که تاوان بی خردی یکسری از آدم‌ها را بدهد. چرا باید چنین اتفاقی بیفتد؟  

ارزنده بیان کرد: ان شا الله انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی  هر چه زودتر برگزار شود و یک انتخابات خوب و فرد اصلح بیاید و سکان دوومیدانی را بگیرد و اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی بیفتد. جامعه دوومیدانی از این همه با سرپرست اداره شدن فدراسیون خسته شده است. ما بیشتر از اینکه فدراسیون ما با رئیس اداره شود با سرپرست اداره شده است. جامعه ورزش چه گناهی کرده که باید این همه تاوان بدهد.  

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۱۴:۰۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
خدا وکیلی باید بریم بمیریم این چه اوضاعی هست در ورزش.واقعا خجالت بکشید از ملت.وزیر ورزش خواهشاً ورود کنید پول و امکانات برای جاهای دیگر هست ویرایش ورزش مملکت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
باید دو تا اتوبوس با نصف ظرفیت میفرستادن که اگه یکی خراب شد منتقل بشن به اون یکی اتوبوس
آخرین اخبار