اختصاص ۷۵۰ میلیارد ریال برای احداث ایستگاه آتش نشانی

پروژه احداث ایستگاه آتش نشانی اقبال لاهوری تاکنون با پیشرفت ۲۸ درصدی همراه است.

عنایت‌الله راهنورد رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه با توجه به گسترش شهر و وجود مراکز اداری در مرکزیت شهرکرد ایجاد یک ایستگاه آتش‌نشانی در مرکز شهر از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: در همین راستا ساخت یک ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان اقبال لاهوری به مساحت هزار و ۹۵۴ مترمربع در چهار طبقه آغاز شده است.

وی افزود: اعتبار این پروژه ۷۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و در حال حاضر با پیشرفت ۲۸ درصدی همراه است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال شاهد تکمیل آن باشیم.


بیشتر بخوانید


راهنورد ادامه داد: با راه‌اندازی این ایستگاه مجموعه آتش‌نشانی شهرکرد از نظر مکان‌یابی و تعداد ایستگاه‌ها مشکلی نخواهد داشت، همچنین ماشین‌آلات سبک و سنگین و تجهیزات این ایستگاه نیز با پایان ساخت خریداری و اختصاص داده خواهد شد.

وی با اشاره به تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانی شهرکرد ادامه داد: در شرایطی که رویکرد توسعه شهری حرکت به سمت ارتفاع و بلندمرتبه‌سازی است، نداشتن نردبان‌های بلند و هیدرولیکی برای امدادرسانی در زمان وقوع حادثه به‌خصوص آتش‌سوزی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی مجموعه آتش‌نشانی مرکز استان به‌شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.