دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فردخت گفت: ۱۷۰ اثر علمی شامل کتاب، مقاله و پایان نامه به دبیرخانه این جشنواره در کاشان ارسال شده است.

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فردخت با بیان اینکه ۱۷۰ اثر علمی شامل مقاله، کتاب و پایان نامه برای دبیرخانه جشنواره ملی فردخت در کاشان ارسال شده گفت: این آثار ویژه موضوعات جشنواره نگارش شده است.

 عادله تقاعدیان با اشاره به برگزاری اختتامیه بخش پژوهش جشنواره ملی فردخت در روز چهارشنبه ۹ مردادماه گفت:در آئین اختتامیه این جشنواره که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود علاوه بر نشست‌های علمی و گفتمان سازی، افراد برگزیده معرفی می‌شوند.

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فردخت با اشاره به اینکه مقالات در سه مرحله داوری شده است، تصریح کرد: از بین آثار رسیده، ۱۲ مورد انتخاب و به عنوان برگزیده معرفی می‌شوند.

او  با اشاره به بخش بین المللی جشنواره گفت: سال گذشته بخش بین المللی میزبان چهار نفر از کشور عمان بود که امسال مهمانان از کشور ترکیه و آذربایجان هستند.

تقاعدیان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۰ دبیرخانه استانی در سراسر کشور برای جشنواره ملی فردخت راه اندازی شده بود، افزود: قرار است امسال این جشنواره به صورت استانی با محوریت کاشان برگزار شود و چکیده و برگزیده جشنواره‌های استانی در مرحله نهایی در کاشان حضور پیدا می‌کنند.

او با اشاره به  لزوم توسعه بخش اقتصادی جشنواره گفت: به این منظور رایزنی‌های لازم در حال انجام است و می‌توان از ظرفیت‌های مختلف ادارات و نهاد‌های اجرایی همانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و کارخانه ها و ادارات استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.