خرید ۲۰ هزارتن میلگرد از محل صندوق ملی مسکن برای طرح هشت هزار واحدی اراک

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: خرید ۲۰ هزار تن میلگرد از محل صندوق ملی مسکن برای طرح هشت هزار و ۱۱۲ واحدی اراک به غیر از منابع بانکی و مردمی در دستور کار قرار دارد.

یوسف زاده گفت: خرید ۲۰ هزار تن میلگرد از محل صندوق ملی مسکن برای طرح هشت هزار و ۱۱۲ واحدی اراک به غیر از منابع بانکی و مردمی در دستور کار قرار دارد. با این میزان میلگرد می‌توان ۶ ماه نیاز سایت‌های در حال ساخت مسکن در طرح هشت‌هزار و ۱۱۲ واحدی اراک را تامین کرد.

وی بیان کرد: شرکت کیسون هرماه به یک‌هزار تن میلگرد برای فندانسیون و اسکلت‌بندی نیاز دارد که با این درخواست خرید، سرعت انجام پروژه افزایش می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی ادامه داد: اکنون تمامی سایت‌های مسکن در طرح هشت‌هزار و ۱۱۲ واحدی اراک فعال شده و نیاز است تا میلگرد و سایر مصالح آن تامین شود.

یوسف‌زاده افزود: ایجاد خط اعتباری از محل منابع بانکی در کنار سایر منابع در دستور کار قرار دارد تا سرعت ساخت در نهضت اقدام ملی مسکن اراک افزایش یابد.

وی بیان کرد: رویکرد اداره‌کل راه و شهرسازی در ساخت واحدهای مسکونی، گروهی است و انبوه‌سازی از دستور کار خارج شده است.

۱۴۱ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناسایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.